[silindi] bizimde aynı sorunumuz var. 7+1 olması gerekiyordu 4+5 çıktı ultrasonda bugün. Doktor herşeye hazırlık ol. Rh uyuşmazlığın var bebek yok şuan. Bebek oluşmayabilir, oluşursa düşebilir. Düşmezse kalbi durabilir dedi. Çok moralim bozuldu. Sizde aynı benim gibi bir süreçten mi geçtiniz. Bizimde geç döllenme ilk haftalarda nasıldı ultrason sonuçlarınız. Birde bebeğinizin cinsiyeti nedir merak ettim sağlıkla kucağınıza alın inşallah