Bebgm35 10 haftaya kadar bekledim en sonunda kanamam oldu gittiğimde bhcg değerim düşmeye baslamis zaten baktıklarında da kese var ama bebek yok dediler. ablamda ise yine 10.haftaya kadar bekledi doktor iki üç ayrı dimtirada göründü en sonunda hepsi aynı teşhisi koyunca kürtaj olmuştu. İnşallah senin bebegin vardır hiç böyle strese sokma kendini insan bekliyor merak ediyor ama insalah en kısa zamanda görürsün sende bebeğini