12+1 haftalık hamileyim. Ağır bir grip atlatıyorum. Ağrıdan artık yüzüm uyuşuyor, gözlerim oyuluyor sanki, sürekli enfeksiyondan yaşlar geliyor.. Yutkunmakta zorluk çekiyorum.Portakal, limon, bal, ıhlamur, sarımsaklı çorbalar, yüzüme sıcak su kompleksi yaptım ama asla hafifletemiyorum. Geceleri daha çok ağırlaşıyor ağrılarım, gece 3:30 dan 4:30 a kadar ağrıdan kıvrandım en son dayanamayıp parol içtim o şekilde uyuya kaldım. Böbrekleri de ağrımaya başladı hafiften. Bu şekilde bir grip atlatan annelerimiz var mı merak ediyorum neler yaptınız? Bebeklerinizde herhangi bir problem oldu mu olmadı mı ? Endişe ediyorum açıkçası. İlaç kullanaöa, serum taktırma taraftarı hiç değilim.