[silindi] Merhaba pazartesi günü tahlil verdim sonuç 21.5 çıkmasına rağmen adet oldum. İki gün sonrası ümidim olmayarak test yaptırdım 67.00 çıktı kanamaya rağmen yükselmişti. Şimdi yarın tekrar tahlil vereceğim doktor kesin bişey söylemem dedi. Şimdi sizi okuyunca bı umitlendim tekrardan. Nasıldı kanamalariniz bilgi verebilir misiniz?