Neh26 teşekkür ederim darısı bütün annelerin başına inşallah 🙏 iyiydik sorunsuz doğumum oldu çok şükür 🙏 evimize geldik göbek bağı 8. Günde düştü ve enfeksiyon olduğunu fark ettim acile geldik o akşam yatışımız yapıldı ayın 17 sinde, o gün bugündür antibiyotik tedavisi görüyor dün de lazer ile yaktılar göbek deliğini, bu akşam bi aksilik çıkmazsa taburcu olucaz inşallah 💐