Ecem95 Mckeymouse ben 2 kullanıyorum kahvaltıdan 1 yada 2 saat sonra içiyorum doktorum öyle söylemişti
Edafmo bendiyebiriii yok hayır. Ben gebelikte ilk 3ay kullandım elenatal1 i. 3aydan sonra 2yi kullanmaya başladım. Gebelik öncesi folik asit desteği almadıpım için verdi. Mckeymouse
Merveee_56 bendiyebiriii benim doktorum 16 haftaya kadar kullan daha sonra 2 numaralı olana gecicegimi söyledi