minikmucizem__ minikmucizeemaak dün yazmıştın bugünde yapıcam dıye onun için sordum. İnan ki bende merakla heyecanla senın sonucunu beklıyorum. Rabbim inşallah hayırlısıyla saglıkla en kısa zamanda verır🥰
minikmucizeemaak minikmucizem__ Evet canım yaptım ben gölge görmek istediğim için gölge görüyorım bence deyip attım bence bişe yoktu
kadertugrul7 minikmucizeemaak Cizgi var gibi ama testte bozuk olabilir dağılmış biraz bende 8 gun gecikme sonunda yaptim iki cizgi net cikti ilk hamileligimde benimde daginik cikmisti terkrar yapinca normal sekilde çıkmıştı en sağlıklısı kan vermek
minikmucizeemaak Melek_gunduz46 Sabah test yaptım görmek istediğim için gölge görüyorum bence negatifti attım zaten cumayı bekliyorum canım
Busraltn Merhabalar,durumunuz ne oldu acaba bu kadar gecikmeden sonra? Benimde 14.günüm gecikmede ve negatif test