Kızlar hastane için pijama takımı aldım suwende indirimden 2 tanesi iyi fiyata geldi kumaşı felan çok güzel ama normal pijama takımı alt kısmı göbek deliğinin oraya geliyor çok yüksek bel değil sezeryan doğum olacak göbek deliğinin yukarısınamı çıkması daha iyi olur yoksa göbek deliği hizasıda yeterlimidir değiştirip daha yüksek bel almam gerekirmi yani