MayisR Bebekadam1_ 4 ve üzerini bşr çok doktor sezeryanla alma taraftarı. 4200’e kadar yine bir şekilde kurtarır diye düşünüyorum ama üstü için doğum çok zor oluyor en azından benim tanıdıklarım öyle oldu
MayisR Bebekadam1_ 4700 gr 3. Doğum olmuştu bir akrabamın doktor kilo takibi yapmamış bebeğin son haftalarda. 3. Doğum olmasına rağmen çok zor doğum yapmıştı makata kadar yırtıkları mevcuttu diğer bir tanıdığım da 4300 gramla sezeryana almıştı doktor