Yagmurgvn Arkadaşlar merhaba 7+2 deyim inanılmaz bir idrara çıkıyorum sık sık sizde de olmuş muydu bu haftalarda normalde ilk haftalarda sık idrara çıkma normal ama sormak istedim ben çok sık çıkıyorum
Yagmurgvn Yarenylmz bu doğuma kadar böyle devam edecek desene 😊 sanırım çocuk büyüdükçe idrar torbasına baskı yapıyor ondan ama yani aşırı çok çıkıyorum ya 🤦🏻♀️😂
usenmedimyaptimbirvelet Yagmurgvn evet ilk haftalar o kadar çok geliyor ki dışarı çıkmaya korkar oldum çünkü dışarda tuvalete giremiyordum son aylardayım ilk haftalara göre daha az geliyo nedense.. bir günde 12 kere girdiğimi hatırlıyorumm😵💫😵💫
1asel-duru Çok normal gebelik boyunca ileride de daha çok WC geliyor sizin haftaniz erken daha karnınız da şişlik gaz varsa o yüzden sıkışıyor olabilir siniz
Yagmurgvn Ah aynen öyle günde 15-20 kere gidiyorum herhalde çok rahatsız edici hele uyku ensasında daha zorluyor 😂