A_sli10 Kızlar 17 haftamıza girdik bügün ve önceden karnım hafif göbekliydi ama henüz bir yuvarlaklık yok dokuda sertlik hissediyorum sadece sizin göbeğiniz ne zaman çıktı😂
abilgen A_sli10 ay ne güzel 🥰 tadını çıkarınn, diğer türlü kıyafetler olmaz giydiğiniz sıkar 🤗nası olsa çıkıcak 🤗🤗🤗