Kızlarr ben gebeliğimin başında kanamamdan dolayı bir iğne oldum uyuşmazlık için normal bir iğneydi şimdi 28+2 olduk bugün doktorum kan aldı baktı tekrar uyuşmazlık iğnesi vurulucam fakat yazdığı iğne soğuk zincirle taşınan ısınmaması gereken bi iğneymiş acısı varmı yakan bir iğnemi yakın zamanda olan varsa fiyatı nedir yazarsanız çok sevinirim 🥰