Melisa1- Merhaba happymom anneleri bugün çatı muayenesi oldum ve çatıda basiklik var dedi doktor ama normal doğuma engel degil sadeze zor bir doğum olabilir dedi aynı durumu yaşayanlar var mı varsa dogumunuz nasıl geçti