uzaydanbirisi Tubatgn peki hangi doktor ? Memnun musunuz? Bende devlete gitmek istiyorum ama kararsız kaldım
Tubatgn uzaydanbirisi Belli doktor yok canım 3 tane var hangisine denk gelirsen onunla ilerliyorsun o gün ben gayet memnunum temiz ve ilgili hastane
uzaydanbirisi Tubatgn çok teşekkür ederim 💕son bişey daha sorsam doğumu da orda düşünüyorsunuz o zaman değil mi ?
ednurr55 Bende yarın ilk defa özele gidicem devlet hastanelerini gezdim 8 doktor değiştim hiç biri ilgilenmedi birini buldum o da gitti özel de eşleri alıyorlar dimi içeri kesin olarak annemle kardeşim de girmek istiyor ama bilemiyorum