ozzlemk Anneler merhaba 6+5 gebeyim ara sıra bazen çok afedersiniz ama ishal oluyorum normal mi sizce? Kasıklarım zaten ara ara ağrıyor baya
Dilek_ackbas ozzlemk ozzlemk bence doktora sorun ben 35 haftamda ishal problemi yaşamıştım doktorum gel bebeğin suyu azalır ishalde gel bakalım demisti