Duyguch01 yani bazen ne yaparsak yapalım bu oluyor dedi ve burda ne denildiyse yedim içtim yaptım 1 hafta ise de yaradı ama ikinci ve üçüncü hafta maalesef gelişmedi. Ama canını sıkacak bir durum yok cnku doğunca çok çabuk gelişiyorlar topar yani. Ama en azından 36 haftalık olana kadar buradaki arkdslarin da dediği şeyleri uygula yine de hepimizde aynı sonucu alacağız die bise yok üzülme 🌸Sorun değil ne istiyorsan sorabilirsin