Özel muayenehanesi olan doktora giden var mı? Sormak istediğim ve bana garip gelen bir şey var.o konu da fikirlerinizi almak isterim. Muayene ücretini elden alıyor fiş makbuz vs. Vermiyor pos cihazindan da çekmiyor muayene ücreti de az değil 800 900₺. Biz sorun etmiyorduk aklımıza da gelmedi hiç ama ablamla konuşunca veri kaçırmak için mi ki falan dedi bende şüpheye düştüm pos cihazı olmasına rağmen neden elden alıyor ve bir makbuz vermiyor diye. Sonuçta 100 200 TL değil. Yorumlarınız nedir? Teşekkürler