Yildiz34 Kacinci haftadasiniz. Neler yasiyorsunuz. Ilk hamilelik mi. Ben 13.haftadayim, cok yeni cinsiyetlerini ogrendik. Deneyimlerimizi paylasalim mi:)
tugbacns Yildiz34 merhaba canım 32. Haftamdayım doğumuma çok az kaldı inşallah nasipse. Ben cinsiyetleri 18. Haftada kesin olarak öğrenebilmiştim. 28. Haftadan sonra çok zorlanmaya başladım artık zaman hızlı geçse de doğsalar diyorum ondan öncesi çok rahat geçti benim için sizin süreciniz de güzel geçer umarım. Sağlıkla gelsinler ☺️
Damlasuu Yildiz34 16 haftalık oldum ama şimdiden çok ağırlaştım bebişlerin birinin cinsiyetini kesin öğrendik diğerini de %70 tahmin etti doktorumuz. Şuanlık bir problemimiz yok sadece ben detaylı temizlik yapamamaya başladım ona çok üzülüyorum hemen yoruluyorum tansiyonum düşüyor sizde durumlar nasıl?
sutlaacc Yildiz34 24. Haftadayım. Genel olarak iyi ama ara ara ağrılar sızılar oluyor genelde yatma modunda geçiyor🥰
-Nazlican35- Yildiz34 16 haftalığız her hafta degışik bi cinsiyetle şaşırtıyolar benı ilk 2 erkek dendı sonraa 2 kız sonra yıne ıkı erkek geçen hafta bı kız bı erkek oldu 30 unda 4 lü tarama var o gün inşallah kesin öğrenebılırım 🥰😃
Yildiz34 tugbacns tugbacns baya az kalmis. Bitmis nerdeyse. ikizler degil mi. 37 hafta sondur diyorlar. En guzel zmanda saglikla gelsinler insallah
Yildiz34 Damlasuu ben de ayni durumdayim. Hem korktugumdan, hem tansiyonum dustugunden, hem de ilk hamilelik ve yasim yuksek oldugundan cekiniyorum biraz. Evet temizlik yapmak sikinti, normalde kendim indirip kaldirdigim basit seyleri bile kaldirmak icin esimi bekliyorum. Bu kisim bana da zor geliyor. 13 haftadayim. Tansiyon dusme sorunu var bende de
-Nazlican35- Damlasuu bende aynıyım 16 haftalık asla iş yapamıyorum süpürge yapıyorum bı odayı yorulup dinleniyorum çok sinirim bozuluyo bu duruma
Zeynepplt Merhabaa 👋🏻 bende 6 haftalık şuan. 4.haftada keseleri gördük 15 gün sonra gel tekrar dedi sanırım bebekleri ve kalp atışlarına bakıcaktır diye tahmin ettim. Cuma günü randevu aldım kalplerini dinlicem inşallah😍
Yildiz34 Zeynepplt evet ilk kalp atislarini dinleyeceksindir 6. Hafta ise. Gozunuz aydin. Kalp atisinda cok bi duygu olmadi bende. Harekwt etmeleri cok garip gelmisti.benim de yeni daha. Insalah kolay gecer
Yildiz34 sutlaacc asiri uyku gelme durumu olmadi bende. Ilk hamilelik benim de yas 38, ne hissedecegimi bilmiyorum. Acikcasi biraz korkuyorum da, ikiz oldugu icin
tugbacns Yildiz34 evet çift yumurta ikizleri ☺️ 37 son dediğiniz gibi inşallah o haftaya kadar dururlarsa hayırlısıyla ☺️
Yildiz34 Bi forumda yeni fiyatlar sohbetine girdim, 4 gun once fiyatlari yazmislar normal dogum 6 bin, dogum paketi 15bin gibi seyler okudum.yani biz mi kandiriliyoruzanlamadi.m. ocak sonu 2023, ben 24 binde. asagi rakam alamadim hic, birsuru de ekstrasi var
Limeha 27+3 ten selamlar cok kilo almadım ama bu hafta ağırlaştıgımı hissediyorum ve yürümekte biraz zorlanıyorum bende
Kmelikem1 Bende 33+0 oldum arkadaşlar. Çok zor geçiyor bu haftalar rabbim hepimizin yardımcısı olsun. İnşallah şöyle 2-3 hafta daha sabreeder kuzular gelişimlerini tamamlarlar hepimiz sağlıkla kucağımıza alır evimize getiririz inşallah.
Hazal_inci Bende 31 haftadayim ama iyice agirlastim sanki ellerimde uyusmalar olmaya başladı el parmaklarım eklem kısımları agriyo bukemiyorum is yapmak bi meswlehaline geldi hersey kuzular için çok bi sıkıntı yaşamadım ben Hayırlısıyla kucagimiza alırız inş
Kmelikem1 Hazal_inci benim yaklaşık 2-3 ay olacak sağ elim uyusuktu ama hiç geçmiyor, birkaç haftadır da sol elimde başladı çok zorluyor karpal tünel sendromu dedi fizik tedavi doktoru
Hazal_inci Kmelikem1 aynen canim olabiliyomus ben sürekli ovuyorum ac merhaba yapıyorum eşim destek oluyo saolsun biraz hafifliyor ama geceleri çok zor