agylik hep kullandım hâlâ kullanıyorum üstü açıldı mı derdi olmuyor gece. Evinizin ısısına göre almalısınız tog değerine bakıp benim evim 24 25 derece 1 tog aldım ben biraz daha ince alsamda olurmuş ama şuan rahatsız etmiyor. Seçerken baktığım en önemli şey kumaşı, polyester olmayan kumaşları pamuklu kumaşları tercih ediyorum