Snglhrnr Bende çatı darlığı yüzünden sezaryen oldum . Oysaki kilom boyum vs gayet normal onunla alakalı değilmiş . 42.haftama kadar bekledi doktor normal doğum için ama 2 cm fazla açılma olmadı ve mecburi sezaryen oldum eğer doktor kesin konuştuysa bence hiç psikolojini yıpratma sonrası içinde çok lazım olacak . Yani benim tavsiyemdir yinede siz bilirsiniz tabiki