Yani devlet diyip geçiliyor ama bende ilk doğumu özelde yaptım asla memnun kalmadım şimdi 2.hamileliğim devlete gidiyorum nasip kısmet işleri bunlar , kafanıza takmayın ,devlette doğuma kadar her doktoru deneyin hangisi hoşunuza güderse ona devam edin sonuçta tek dr yok ya