Birannebebek yasminn_u34 1 cm açılma ile yattım hastaneye Sabah dokuzda verip ogleden sonra durdurdular kendi sqncimi düzene sokmakmis amaç bir anda yüksek bir şekilde sancı başladığı için bence insana zor geliyor vücut kademe kademe arttiyir kendisi sanciyi o yüzden alışıyor bence suniyi kestiler ama aynı sekilde sancı devam etti bir fark yok yani suniymiş dogalmis
Tugba_23 Kendi sancım çok kesik kesik geliyordu suni verdiler inanın iyi ki almışım yoksa aşka doğuramazdım . Asla korkmayın hiç bir fark yok arasında ikisinide yaşayan biri olarak söylüyorum sadece belde biraz daha fazla ağrı oluyor
yasminn_u34 Birannebebek bende de 1 cm açılma var bu akşam yatıcam suni sancı için bakalım noluyo hiç bir sancım yok benim 40+1 olmasına rağmen