12.haftadayım ve yaklaşık 1 haftadır baş ağrım var hep aynı yer ağrıyor bazen hafifleyip sonra yine şiddetleniyor anlamadım neden tansiyonumu ölçüyorum normal çıkıyor doktora sormayı unuttum malesef dün bu haftalarda yaşayan varmı tehlikeli bir durummu bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim