Antalya tıp fakültesi ama özel öğretim üyesi profesöre gidiyorum normal doğuma ücret ödemiyorum sezaryen sanırım 2000 liraymış orda tanıştığım doğuran kadınlara soruyorum odaları çok temiz ve özel hastane kalitesindeymiş herkes devletlere kötü bakıyor bende dahil eğitim araştırma ve sigortaya Allah düşürmesin gitmem. Ama tıp fakültesinden ve doktorumdan çok memnunum