Sinem0135 Kızlar dün kürtaj oldum . Bel ağrısı yaşıyorum . Siz de böule oldu mu . İlk kürtajımda hiç böule şeyler olmadı
Zeynepppppp Sinem0135 bende bır hafa önce oldum yoğun bel agrısı cektım ama gectı geçer sızınkıde yarın kontrolüm var muhakkak kontrole gıdın
Sinem0135 Zeynepppppp aynn bende gidecem 1 hafta sonra kontrol3 . İlkinde ağrı olmayınca bunda olunca endişelendım
Aysel66 Sinem0135 gecmiş olsun canım inşallah tez zamanda allah nasip etsin saglıklı hayırlı bir evlat