Kızlar 35 haftalık gebeyim kan sonuçlarımda tsh değeri düşük çıktık yani tiroid bezim çok hızlı çalışıyomuş. Bununla ilgili sorun yaşayan yada anlayan varmı? Yardımcı olurmusunuz doktorum gebelikte normal dedi aile hekimide doğumdan sonra bebekte de olabilir dedi kafamda soru işaretleri bilemedim inşallah bişey olmaz .