Kızlar 1 haftadır böbrek ve sırtım ağrıyordu. Dün ürolojiye gittim usg felan çekildim Sağ böbreğimde gebelikten dolayı büyüme varmış. Ama önemli değilmiş sadece çok aşırı ağrı ve büyüme olursa tel takıyorlarmış. Doğumdan bir ay sonra gel bakalım dedi. Şuan 33 haftalık gebeyim