Merhabalar hgc testim 21.5 çıktı dün yaptırdım fakat yaptırdıktan sonra adet görmeye başladım.Yarin kadın doğuma gideceğim ama sonucun olumsuz oldugunu hissediyorum başına aynı şey gelen var mı ya da böyle bir durumla karşılaşan oldu mu yardimci olur musunuz