twinsmom_ canım bak şimdi burda herkes diyecek ki 14 , 15 günü test yap diyecek iğnenin etkisi olur diye yalnız arkadaşım hemşire kadın doğumda onlar bana iğnenin etkisi 7 gün maksimum 8 dedi yani 9.10.11.12 de test yapabilirsin dedi ondördüncü sonuç olur dedi ki bende de öyle oldu ben iğnenin 11. Günü test yaptık çok silik bir çizgiyle öğrendim yani iğnenin etkisi bir hafta