iremuziii 33.haftadayım memlekete gidip orda doğum yapmayı düşünüyorum. Kaçıncı haftada gitmeliyim sizce? Kız bebek bekliyorum bu arada :=)
Deletedmom_110 iremuziii ilkse geç gelir ilk bebekler herhangi sorun yoksa 40 ı buluyor ama tabikide bunun garantisi yok
SutlacimiYedimmiBen iremuziii sancin geldiginde yada suyun geldiginde bile gidebilirsin ama işte isin birde doktor bulma yönü var
hayalperest2310 iremuziii daha erken canım 36 mantıklı 37 den sonra her an gelebiliyor birde orda da doktor arayışına gir doğumun için lazım olacak onun için erken gitmen daha iyi olur