Tanembebek5 bence çok şanslısınız tuvaletten mikrop, enfeksiyon kapma riskiniz yok en azından ben evim dışında hiç bir yerde klozete oturmam tiksiniyorum fobim var resmen 🤷🏼♀️ birde söyle düşünün eskiden hep alaturka tuvalet varmış annelerimiz çömelir tarlada çalışırlarmış neredeyse hepsi çatır çatır normal doğum yapmış korkmayın durumundan mutlu olun bence :)))