Minnsanns valla bizde bekliyoruz 15 şubata kadar yolu var hanımefendinin keyfini beklicez😐 gelmezse ilki gibi suni verilecek hiç mi hiç istemiyorum elimden gelen herşeyi yapmaya çalışıyorum ama bende nasıl bı şey varsa ne acilmam oluyor ne sancım 😅 ilkinde 21 saat sürdü on cm olabilmem başka hastane olsa beni sezeryana alırdı o kadar yavaş ilerlemisti ki. Bunda hareketli olmaya çalıştım hep hala da öyle yapmaya çalışıyorum inşaallah ekmeğini yerim bunca hareketin işin 😀 37+4 olduk