serpil1baby Geçen kontrole gittiğimde doktor not alırken 18 ağustos olan adet tarihimi 21 olarak düzeltı 18 di dedim önemli bişey değil gibi hareket yaptı ama merak ettim düzenlemede adet tarihini niye değiştirdi acaba kafama takıldı. Başına gelen varmı??
berceste5155 serpil1baby 3 gün çok önemli bir fark değil geç döllenme falan olmuş olabilir benim adet tarihimde 30 kasımdan 17 aralığa alınmıştı
Tucemsiiii serpil1baby bebeğim dün de biz kontrole gittiğimizde adet tarihim 2 Aralık’ta ama gebe kalma tarihimi 14 Aralık olarak düzenledi yani son adet tarihine göre 7 + 3 olmam gerekirken dün 5+ 5 olduk döllenme ile alakalı
Kyy01 Haftaya bebek uyumlu olmuyor bazen geç döllenme olunca o yüzden adet gününü değiştiriyorlar önemsiz bişey gelişimi normal aslında bebeğin