Eslemece Korkma canim benm bebegim hep tersti yani ayaklari hep kasiklarimdaydi o haftalardan beri hep asagi hissediyodum 35 oldum hala ters ve hala kasiklarima vuruyor doktorum her zaman normal dedi.. ama tabiki de doktoruna danismanda fayda var. O haftalarda hareketleri tam olmadigi icin bazen az bazen cok hissedebiliniyor. 28den snra sanirim duzenli hissetmek gerek diye biliyorum.