Doğum şeklinin sezeryan olacağından beri burada okumadığım doğum hikayesi kalmadı kızlar kimisinde çok korktum kimisinde inşaAllah benimde böyle rahat olur dediğim hikayeler çok oldu şimdi buraya bende hikayemi yazıyorum 16 Ocak sabah 8 de yatışım yapıldı hastaneye saat 10 gibi de ameliyata indim hayatımda bir dikiş bile attırmamış olan ben odadan çıkarken hem korku hem heyecan gözyaşlarına boğuldum neyse ameliyata indim belimden bir iğne vurdular çok ama çok az hissettim rahatsız bile etmedi beni elimden açılan damar yolu bile daha çok acıdı öyle söyleyim anesteziden sonra herkesin de dediği gibi bir sıcaklık hissettim uyuştuğum halde dokunuşları hissediyordum fakat hiçbir acı hissetmedim o an korkudan yanımdaki hemşirenin benimle konuşmasını rica ettim daha sakin kalabildiğim için 1 2 cümle kurduktan sonra bir anda bebeğimin sesini duydum hayatımdaki tarifi olmayan tek duygu o kadar güzeldi ki rabbim isteyen özlemini çeken herkese bu duyguyu yaşatsın inşaAllah odaya çıktım bebeğim benden. Önce çıkmıştı odaya eşim ise ben 40 dakka sonra çıktığım için endişelenmişti ve bebeğin sevincini bile yaşayamamıştı annemler anlatıyor o kadar aklı bendeymiş ki doğru adamı bulduğum için ayrı ondan bir bebeğim olduğu için ayrı mutluyum çok şükür rabbime biliyorum çok uzun oldu sezeryanda tek sıkıntı uyuşukluk geçtikten sonraki acı ben çok acı çekmiştim serumdan verilen ağrı kesiciler fayda etmeyince doktorum iğne verdi anca öyle hafifledi ama şimdi o acıların hiçbirini hatırlamıyorum bile şuan bebeğim 8 günlük yanımda benim hikayem böyle kızlar bebeğinize sağlıkla kavuşmanızı dilerim 🥰