EceeA00 38+1im dün geceden beri bel ağrım bi gelip bi gidiyor ama gelince biraz uzun sürüyor karına da arada bir veriyor kasıklarıma iğne batıyor gibi oluyor düzenli ama az bi sancı yaklaşık iki haftadır da 1 cm açıklık var doğum sancıları mı acaba