kitapkurdu Anneolmak188 ben 2 tane 60lı aldım o yeter diye düşünüyorum. Oğlumda da öyle olmuştu 2 paket anca kullandım sonra 2 hemen ardından 3 e geçtik
nilsmomy Anneolmak188 kiloya göre.Benim bebeğim 2800 doğdu ilk 20 gün prima premium care 0 kullandık. Sleepy 1 numara ile boyutu aynı. Şimdi 3800 kilo molfix 1 numara kullanıyorum, molfix ile sleepy 1 arasında bayağı fark var mesela. Yani belli olmuyor o🤷🏻♀️
Anneolmak188 kitapkurdu kaynanam diyorki görümcemin çocuğu 1 numarayı 6 ayına kadar kullanmış çocuk hep kiloluydu şuan da 1 yaşında 15 kilo o yüzden şaşırıyorum
yagizegemom Anneolmak188 ay yok canım ne 6 ayı benim arkadaşımın bebeği 4.5 aylık 4 numara kullanıyor kilosu felan da gayet normal 1 numara nasıl olsun 6 aylık bebeğe minicik
AycanFb Anneolmak188 Kayınvalideniz sayı körü olmalı :) Bezin boyutuna göre değişir oğlumda en fazla 2 paket 1 numara kullanmışımdır sonra 2 numaraya geçtik. 6 aylıkken 4 numara kullanıyordum onuda şurdan hatırlıyorum 6.5 aylıktı sünnet yaptırdık bezi bi numara büyük olsun yazmışlardı 5 numara almıştım.
kitapkurdu Anneolmak188 avucum kadar şeyi 6 aya kadar nasıl kullanmışlar. Yanlışları vardır. Biz 4 aylıkken 4 numaraya geçmiştik. Sakın onları dinleyip de stok yapmayın. 3kilonun altında doğarsa en fazla 40ı çıkana kadar kullanılır. Oğlum 4 kilo doğmuştu.
1anne2bebek__ Anneolmak188 2 no olan bezler bile 3-6 kg arasında nasıl 1 no 6 ay kullanılıyormuş şaşırdım ama şaşırmamak lazım sanırım kaynanalar hep doğru söylüyor kendilerine göre 🤣🤣🤣ne olsa onlar haklıdır kesin 😁
ogrencianne35 Anneolmak188 1 paket 36 li almıştık molfix eğer hani pisik yapar cildine uymaz diye baktık yapmadı sonrasın da 100lu bi de 36li daha aldık 1 ay kullandık yani 1 numarayı
beyzzsenturkk Anneolmak188 5. günden sonra her emzirme peşine 2 kere sıcmaya başlıyorlar 😂😂😂 tam altına yeni bezi koyuyorum işiyo ya da keske stok yapsaymısım
umayana Prima premium care kullanıyoruz 70 li 4 paket kullandık 4,5 kg a kadar 1,5 ay kullandık primanın kalıpları büyük uzun süre kullanılıyor
mavininhertonuu Anneolmak188 Bebeğim 3330 gr doğdu 160 tane ben aldım 40 tane hediye geldi toplam 200 tane 1 numara 24 25 Günde bitti 2 numaraya geçtim daha belki kullanılırdı ama bacağı kızarır gibi olunca direk 2ye geçtim büyük olsun rahat olsun diye, bebeğinin kilosuna göre bak al bence ama 130 140 tane kullanılır