bsrcap 18+2 ilk gebeliğim. 3 gündür Uterus(rahim) bölgemde ağrı var bazen ağrısı yan taraflara yumurtalıklara doğru vuruyor. Çok rahatsız etmese de endişeleniyorum. 1 hafta daha var kontrolüme. Sizde bu haftalarda olmuşmuydu normal midir merak ediyorum? 😕