Merhabalar. İkizlerimin biri diğerine göre daha minik. Biri haftasından 1 hafta geride biri 1 hafta ileride gibi. ☹️ Perinatoloğa gittim beni baya bir gerdiler önce sonra sıkıntı yok dediler. Aynı durumu yaşayan var mı? 23. Haftadayım şuan. Ve sürekli sağ tarafıma yatıyordum. Sağ taraftaki küçük kalan. Bununla bir ilgisi olabilir mi acaba ? Solda kan akışı daha iyi sağlanıyor diye biliyorum. 18. Haftada biri 175 biri 155 grdı. Özele gitmiştim. 22 de Çapa devlet hastanesine gittim biri 490 biri 360 gr dediler. devlette cihazlar biraz daha eski olduğu için ölçümler net olmayabilirmiş ama yine de çok gerildim. Bu arada geç döllenme oldu. Doktor asıl ölçü 21. Haftaya uyumlu diyor.