Sema_28 Kızlar Hsg çektirdim sağ ve sol tüpüm kapalı çıktı çekim esnasında ilaçla açılmaya çalıştı tüpler açılmadı böyle olanlar varmı bundan sonra ki süreciniz nasıl ilerledi?
Sena00 Sema_28 canım benimde bir tüpüm kapalıydı engel değil dediler ama olmadı polip de vardı rahimde ameliyat oldum hep tüpü açtılar hemde parçayi aldılar
[silindi] Benimde tıkalıydı açıldı 1 sene sonra hamile kaldım belki doktor da önemlidir ilk gittiğim doktor açamamıştı iyi bir doktora gittim sonra
Sema_28 Sena00 şuan hamilemisiniz devlette mi yaptırdınız yoksa özel demi biraz bilgi verir misin canm
Sena00 Sema_28 evet canım ikinci gebeliğim hatta üçüncü diyebiliriz ilkini kaybettim üniversitesi Hastanesi’nde ameliyat oldum