Canor Regl 2 dün bütün testlerim silik çizgi bugün baya bir silik gözüküyo. Ama adet olcam gibi kasıklarımda iğne batması oluyo bugün kan verdim sizde de adet olcam gibi kasık ağrınız var mıydı?
Zeyzey_12 Canor evet canım hatta adet olucam sanıyordum yerleşme ağırısı oluyor o ağrı silik çizgi varsa muhtemelen hamilesindir
1prensannesi2312 Canor bende adetime 1 gün kala öğrenmiştim benim de aynı 2. Cizgi baya silikti ama durdukça belirginleşmişti kesin hamilesin deyip de seni heveslendirmek istemem ama silik çizgi varsa hamilesindir inşallah 🥰
Simayla Canor evet çok ağrım vardı bende adet olacam diye bekledim olmadı meğer hamileymiş inşallah seninde vardır canım
Canor Zeyzey_12 aynen adet olucam gibi hissediyorum bugün yaptığım yani sabah ki test artık çok belliydi hemen gidip kan verdim bakalım sonuç bekliyorum umarım vardır🥹🥹
Ozgecicekoglu Canor 1 boş 1 dış 1 normal gebelik olmak üzere 3 kere adetime 4 gün kala test yapmıştım hepsinde ve silik çizgi çıkmıştı be kasıklarımda da batmalar vardı yüksek ihtimal hamilesiniz.
Elifsenayldrm Yerleşme ağrısı o iki hamileliğimdede öyle oldu adet olcam sanıyodum hep şimdi 29+4 deyiz 😅☺️
Canor Ayy buraya girmeyi unuttum daha sonuç çıkmadı kızlar yarın çıkar büyük ihtimale ama açık pembe peçeteye sildiğimde akıntı geldi adet sanıcı gibi kramplarım var ya adet olmam inşallah
1prensannesi2312 Canor aradan baya zaman geçti ama az önce bildirimlere girdiğimde buraya girip gördüm sonuç ne oldu merak ettim🤭
Edakayar Bende adetim 2 gun gecikince denemistim cok silik cikmisti saglik ocagina kan verdim ertesi gun olabilir demisti snra hastaneye gittim hamile oldugumu ogrendim