Semila Kızlar iyi geceler , Çarşamba kontrolüm var ama burda başına gelen var mı sormak istedim . Çok şükür hareketleri fln takip ediyorum güzel 🙏🏼 Fakat karnımın belli 2,3 bölgesinde sanki biryere çarpmışım da yara varmış gibi bi acı hissi oluyor . Yatıp kalkarken de çok dikkat ediyorum acaba neden olabilir sizce yaşayan var mı ?