DNL23 Arkadaşlar bugün kontrole gittim gece de biraz sancım ve kasılmam vardı NST de sancım çıktı muhtemelen doğumum ne zaman başlar
DNL23 2022bebeki şu an var mesela hafif adet olacakmış hissi bel ağrısı ve karın kasılması ama şiddetli değil
2022bebeki DNL23 Siddeti 3-5 dakikaya düşerse ancak o zaman doğum yaklasmis demektir. Açılmaniz var miydi?
DNL23 2022bebeki 2022bebeki alttan muayene etmediler devlete gidiyorum sadece nst de sancımın olduğunu herhangi bir durumda gelmem gerektiğini söylediler