zehra33_ Bugün doktor kontrolüm vardı kozlar doktor kalbinde parlaklık görüyorum dedi Ankara’ya sevk etti çocuk kardiyolojiye başına böyle bısey gelen bilgisi olan varmı acaba
gamzosgamzos zehra33_ benim detaylı ultrasonda tespit edilmişti perinatoloji doktorumda kendi doktorumda çoğu bebekte gözüktüğünu tek başına birşey ifade etmediğini söyledi yönlendirme yapmadı bebeğim 10 aylık oldu çok şükür bir sıkıntı yok
MinelHaapy Benim beneğimde de 17 haftalıkken vardı 22 haftalıkken gittim gitmiş parlaklık zamanla kendiliğinden geçen bişi dedi bana 2 doktor eğer parlaklıkla beraber başka bulgular olsaydı risk olabilirdi fakat tek başına bi anlam ifade etmiyor dedi
hzl040823 zehra33_ içini ferah tut her hamilelikte görülüyor bende de var. Tek başına bi anlam ifade etmiyor.
Busegndgdu Canım benım bebegımdede kalbınde parlaklık var demıstı doktor ama tek basına bısey ıfade etmıyo korkulcak bısey yok demıstı bende cok arastırdım kafama cok takmıstım ama suan dogdu ve 16 aylık cok şükür bi sıkıntısı yok içini ferah tut 🌸