Sıfır kol ve kısa kol zıbın aldım ben yenidoğan 2-3 tane. 0-3 ay aldım bir de yine kısa ve sıfır kol 3-4 tane. Bunun haricinde yeni doğan olarak alt üst takım almıyorum. 0-3 ve 3-6 ay alıyorum hep. Yenidoğan ayrı ayrı almak yerine 5 tane falan 5li hastane çıkışı alicam, 2 tane de 10lu hastane çıkışı alicam. Hepsi yenidoğan olduğu için zaten ekstra 2-3 tulum alırım bir de tamamdır. Herkesin söylediği yenidoğanlar çok kullanılamıyor. O yüzden uygun fiyatlı 5li setler almak mantıklı geldi bana. Kısa kollu ve şortlu takım almadım hiç. Çok ihtiyaç olursa doğunca alırım ya da desenli zibinla tutarım. Çünkü bebeğin cildi zaten çok hassas olacak ve yenidoğan kıyafetler zaten incecik. Çıplak tutmak kollarını bacaklarını çok doğru gelmiyor bana. kuş kanat cirpsa bebek soğuğunu alır derler. O yüzden uzun kollu ama ince kıyafetler tercihimdir.Tabi tecrübeyle öğrenicez bazı şeyleri.
Bunun haricinde müslin bez aldım 4 tane yeter sanırım. Bir de ince battaniyeler ve tomurcuk battaniye. Ne kadar temmuz bebeği de olsa Eylül akşamlarında yavaş yavaş kalinlara geçiş yapılır diye düşünüyorum. O yüzden 3-6 aylık alt üst takımları bir tık daha kalın seçmeye calisiyorum.