Vuslaaatt Arkadaşlar gebelik sonrası yüksek tansiyon problemi yaşayan var mı ? Gebelikte yaşamadım 10 gün oldu Doğum yapalı 5 gündür tansiyonum yükseliyor alfamet verdi doktorum ona rağmen 12 lere düşemedik 14/10 14/9 sürekli 15 e çıkıyor arada