Alttan muayene başka bişey çatı muayenesi başka. Alttan muayene defalarca oldum devlete gidince ne şikayet olursa olsun alttan da bakmak istiyor ozeldeki belim ağrıyor dediğimde 31 haftaliktim alttan da bakayım dedi geçen hafta çatı muayenesini sordum bu ikinci olduğu için belki yapmaz diye düşündüm. Zaten bu ikinci yine normal olur ama ben 38 de bakicam dedi