mineeeee ozgyrs Ah ah bende o yollardan geçtim. Beşinci ayimda düzeldim. En sevdiğim yiyecekleri yiyemiyorum😔 Disarda yapılan tatlı geliyor.Evde yapılınca ağzıma alamiyordum
Kyhnsnl58 Bende aynıydım henüz 7.haftadayız. Folik asit dahada artırmıştı marka değiştirdik yine aynı. Kafamı kaldıramıyordum bulantıdan. Doktor pozidox verdi mide destekleyiciymiş çok şükür daha iyiyim.
tugba_kck_1987 Canım benim inşallah kısa sürer. Bende öyleyim yataktan kalkamaz oldum hamile gibi değil hasta gibiyim sürekli kilo kaybediyorum ama doktorum özellikle üstün e başa başa söyledi acile gidip izotonik ve zofer takviye etsinler dedi vucumuzun susuz kalmaması lazım seni çok iyi anlıyorum ama bu süreç böyle zor geçecek anlaşıldığı üzre rabbim zorlaştirmasin kolaylaştırsın İNŞALLAH
Sinemmurat Ben 13 haftadayım sabaha kadar kusuyorum uyku yok ilaç fayda etmiyor ne yapacağımı şaşırdım dua edin kızlar çok ihtiyacım var psikolojim bozuldu artık
seddaa Bende aynı durumdayım.. eşim geceleri hep yastıgını bırlestırır sarılır uyurduk sımdı geldiği zaman bile midem bulanıyo😥 öpmüyorum sadece sarılıyorum işe giderken sen düşün derecesini🙈😂 susamlı cubuk kraker ve tuzlu peynir ye Allah sabır versın bize☹️
Ada24 ozgyrs peynir ekmek ye canım bide zeytin. Benim midemi bunlar bastırıyodu. Tuzlu çubuk diyolardı midemi bulandırmıştı o bile kokuyordu.