Arzu_363 Arkadaşlar doğum zamanına kadar 2-3 ayda bir özel hastaneye gidip doğumu devlette yapabilme şansımız var mı
Kiwi12 Arzu_363 benım oncekı doğumunda suyum geldı zamansız mecburen o saatte yakın devlet hastanrsıne gıttom doğumu orda yaptım bı sorın olmadı
ikibaloglanannesi Bende öyleydim özele gidiyordum ama devlete de gidip takipli olmuştum. Şimdi 35’im devlete geçtim tekrar. Devlette gebelik için kaydınız varsa olursunuz.