Vakkashatice Kizlarrr 37+1 haftaligim hemen hemen 2 3 aydirki dilimde yaralar bitmiyor biri sönüyor biri başlıyor sizdede böyle oluyormu 😑😑😑
Albatros3501 Vakkashatice tuz ve sumak karıştırıp uygulamayı denedin mi canım? İyi gelir dil ve ağız yaralarına. Bide kansızlık demir eksikliğin falan var mı o böyle yapabilir🤔
Polo Vakkashatice dil yarası deyince aklıma biri seni kırdı üzdü gb geldi 😀 ardından orhan gencebyn şarkısı falan 🤔 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Gece gece bu kafa normal bende Geçmiş olsun bu arada :)
Tiredmother Of valla aynı dert bende de var yediklerimi acı çeke çeke yiyorum tuz karbonat pudra şekeri hepsini denedim. Yani pudra şekeri geçiriyomuş ama ben çok kısa süre dayanabildim dayanabilirsen sür canm
Nisankzn Zeytin yapragini ezip yaraya koyun dayanin iki gune gecer onu yapamam dersen sumak tozu koy ve bekle fena yakar ama guzel gecirir
Umrnvrl Vakkashatice urmudut(kara dut) da iyi geliyor canım gerçi şimdi bulunmaz ama reçelini de yiyebilirsin